Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,
zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę Subwencji i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania. W zależności od sytuacji są to:
- Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z KRS na datę Umowy i każdego Wniosku (jedna informacja odpowiadająca aktualnemu odpisowi z KRS, jeśli pokrywa wszystkie czynności) lub pełna informacja odpowiadająca odpisowi z KRS na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku),
albo
- wydruk z CEIDG na datę Umowy i każdego z Wniosków lub na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku),
albo
- Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z KRS lub Pełnomocnictwo i wydruk z CEIDG,
albo
- Oświadczenie wraz z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu/pełnemu z KRS lub wydrukiem z CEIDG.
Wzory Pełnomocnictwa oraz Oświadczenia zawarte są w Regulaminie i zawierają wzór danych wymaganych w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu (https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf)
W każdym przypadku, w tym w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych Dokumentów, 31 grudnia 2020 r. jest ostatecznym terminem złożenia dokumentów przez Beneficjentów.
Dopuszcza się weryfikację w rejestrze CEIDG w sposób zautomatyzowany przez Bank bez konieczności pozyskiwania wydruków od Beneficjenta.
Prosimy o dostarczenie ww. dokumentów do Banku w następujący sposób:
- w przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym: na adres e-mail pfr.dokumenty@lubuskibs.pl (w tytule PFR – dokumenty),
- w przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi (oryginały): osobiście do Oddziału/Filii Lubuskiego Banku Spółdzielczego prowadzącego/prowadzącej rachunek Beneficjenta lub przesłać pocztą/kurierem na adres Oddziału/Filii Lubuskiego Banku Spółdzielczego prowadzącego/prowadzącej rachunek Beneficjenta (z adnotacją „PFR – dokumenty”) wraz z potwierdzeniem umocowania przy wniosku o subwencję PFR (załącznik jest dostępny do pobrania tutaj).
- w przypadku informacji odpowiadających odpisowi aktualnemu/pełnemu z KRS i wydruków z bazy CEIDG: osobiście do Oddziału/Filii Lubuskiego Banku Spółdzielczego prowadzącego/prowadzącej rachunek Beneficjenta lub przesłać pocztą/kurierem na adres Oddziału/Filii Lubuskiego Banku Spółdzielczego prowadzącego/prowadzącej rachunek Beneficjenta (z adnotacją „PFR – dokumenty”) wraz z potwierdzeniem umocowania przy wniosku o subwencję PFR (załącznik jest dostępny do pobrania tutaj).
- w przypadku CEIDG dopuszcza się weryfikację w rejestrze CEIDG w sposób zautomatyzowany przez Bank bez konieczności pozyskiwania wydruków od Beneficjenta pod warunkiem, że Bank odbierze od Beneficjenta oświadczenie, które może być złożone przez Beneficjenta w Bankowości Elektronicznej, w której Beneficjent:
-
-
- potwierdzi, że zapoznał się z przedstawionymi przez Bank dokumentami,
- potwierdzi, że dane zawarte w dokumentach, są prawdziwe, oraz
- wyrazi zgodę na przekazanie do PFR dokumentów, które zostały przedstawione Beneficjentowi przez Bank.
Z poważaniem
Lubuski Bank Spółdzielczy